mandag den 16. januar 2012

Jeg har fået en Award


Jeg har fået en "Liebster Blog" award af Ellen fra Norge. Ellen har den flotte blog Roser og Patina. Jeg er rigtig glad og overrasket over den anerkendelse Ellen giver min blog og jeg skal nu finde 5 personer, som skal have den samme anerkendelse af mig!
Jeg har ikke haft min blog ret længe, men jeg har allerede set rigtig mange blogs og de er bare så fine allesammen.
Da jeg trådte ind i blogverden var jeg som udgangspunkt "bare" nysgerrig. Jeg har altid godt kunne lide at se andres bud på hvordan man nu indretter sig, men jeg blev overrasket over hvor meget det giver mig i hverdagen at give og få respons på det man laver.
Nu vil jeg kigge blogs igennem og finde de 5, som skal have en award af mig. Jeg har været på nettet og læse om reglerne, for det kendte jeg ikke rigtig noget til før. Tror nok jeg har styr på det nu.
Endnu engang tak til dig Ellen.
Jeg ønsker alle en dejlig dag
Knus fra Rita

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hei.
Gratulerer med award,vel fortjent. :))
Flott ny uke til deg.
Klem M

Malms Verden sagde ...

Hej Mette
Tak skal du have - jeg ønsker også dig en god uge!
Knus Rita

Roser og Patina sagde ...

Hei Rita. Tusen takk for din hyggelige ord:) Jeg er sikker på at du er en meget hyggelig dame:)

Det du skal gjøre for å linke til en blogg i et innlegg er å gå inn på den blogg du vil linke i ditt innlegg. Høyreklikk med musen og kopier lenkeadresse.
Gå så inn til det innlegg du vil lage på din blogg, skriv ned navnet på bloggen du vil linke til.

Marker denne tekst ved å holde musetasten nede, mens du drar musen over teksten. Så trykker du på kobling som vises øverst i rammen rundt tekstfeltet. Det vil da komme opp en egen ramme der det står følgende: Hvilken nettadresse skal denne koblingen vise til? Høyreklikk på musen og lim inn adressen som du kopierte fra den ønskede blogg.
Uff jeg er ikke godt til å forklare tekniske ting.. håper du finner det ut ettervært:)

Her er det rundt 2 grader. Neste uke er det meldt sne og minusgrader. Heldigvis har vi mye selvhogget ved som vi brenner i peisen:) Ønsker deg en fin uke. God klem Ellen.

Malms Verden sagde ...

Hej Ellen
Tak skal du have for forklaringen - den var helt fin og jeg har fundet ud af det nu.
Åh det er dejligt med en pejs! Når det er rigtig koldt, kunne jeg også godt tænke mig sådan en. Men jeg bor i et lejet rækkehus og der er ikke nogen skorsten, desværre! Tak for de pæne ord og hav det godt!
Knus fra Rita