torsdag den 1. marts 2012

Loppefund

Jeg synes lige jeg ville vise at der er liv her på Malms Verden. Det er en måned siden jeg sidst skrev et indlæg, men der har været så meget på det sidste!
Min vej falder tit forbi de lokale genbrugsbutikker. Vi har hele 4 stykker her i byen og sidst fandt jeg denne skønne Lene Bjerre lampe uden skærm og fatning.


Jeg gav 35 kr for den og var lige forbi lampeforretningen og købe en fatning til 35 kr. Så indtil videre har den kostet 70 kr. Nu skal jeg bare finde en passende skærm. Jeg bliver meget inspireret af jer andre bloggere og jeres kreativitet, så jeg vil prøve at finde en skærm jeg selv skal beklæde med stof. Det må prøves og så bliver den jo også lidt mere personlig.
Indtil da, må den stå lidt i venteposition!


Her er et billede af min gamle hankat Gismo. Han elsker bare at ligge blødt og sove hele dagen!
Rigtig god dag til jer alle

4 kommentarer:

Roser og Patina sagde ...

Hei Rita. Så koselig å høre fra deg igjen! Den lampen var bare skjønn:) Vakker klassisk form og behagelig farge:) Blir spennende å se hvordan lampeskjærmen blir :) Det er gøy å finne slike skatter på gjenbruk! Ønsker deg en fin helg. Klem Ellen.

Marie1 sagde ...

Fin lampa! det ska bli spännande att se vilken form på skärm du väljer, och stoff till den! Gismo ser ut att ha det bra,hoppas han ser fram emot våren, o kanske skutta runt lite;-)
Mina katter blir lite tjock om vintern, så nu är det dags att vakna upp.
Kram

Solstrimmor sagde ...

Har du 4 loppisar i din stad? Oj, så roligt! Här finns bara en men den är bra! Ska bli spännande att se hur din skärm kommer att se ut.
Och vita Gismo, han är för söt!

Ha en mysig fredagkväll.
Kram Eva-Mari

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Uha.. jeg glæder mig også til alle de skønne loppemarkeder starter igen.

Sød kat du har, han ser jo helt fredelig og rolig ud.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi